مصاحبه آرشیو خبر ها
اول تکلیف موراتا را مشخص می کنیم بعد وارد بازار می شویم

اول تکلیف موراتا را مشخص می کنیم بعد وارد بازار می شویم

مدیر کل یوونتوس بپه ماروتا استراتژی اش را فاش کرد، او می خواهد تیمی یکپارچه داشته باشد و در عین حال میانگین سنی تیم را هم پایین بیاورد.

 

این مدیر 59 ساله به عنوان یکی از بهترین مدیر ورزشی های ایتالیا شناخته می شود، او در گفت و گو با توتواسپورت گفت:

 

اگر الان سلطه داریم، دقیقا به ان خاطر این است که همواره بهترین تلاشمان را کرده ایم که گروهی یکپارچه داشته باشیم. البته به جز چند موقعیت خاص و مواردی که اجتناب ناپذیر بوده اند.

 

ماروتا در مورد بازیکنان خاصی مثل آلوارو موراتا و دومنیکو براردی صحبت کرد:

 

ما در 10 تا 14 روز پیش رو، آینده ی موراتا را مشخص می کنیم. ترجیح او نقش مهمی در این موضوع دارد. با رئال مادرید گفت و گو خواهیم کرد، بعد در بازار نقل و انتقالات فعالیت خواهیم کرد، ما چند گزینه را مدنظر داریم، اگر چه طیفشان محدود است چون بازیکنان باید معیارهای لازم برای بازی در یوونتوس را داشته باشد. براردی بازیکنی عالی است. ما به آرامی تصمیم می گیریم که چه تصمیمی برای ما و خود این پسر مناسب تر است. در هر صورت، اگر او را بخریم در یوونتوس خواهد ماند.

 

در روزهای اخیر دارمیان و دیشیلیو به یوونتوس لینک شده اند:

 

می دانیم که باید به تدریج میانگین سنی خط دفاعمان را پایین بیاوریم، که ― باید گفت ― تا همین الان هم عملکردی استثنایی داشته اند و می توانند برای ما تضمین دهند.

 

در نهایت، ماروتا در مورد موفق ترین خریدش پائولو دیبالا صحبت کرد:

 

زمانی بود که ما نزدیک بود او را از دست بدهیم، بنابرین به سرعت اقدام کردیم و پیشنهادمان را افزایش دادیم. وقتی در مورد مهارتهای یک بازیکن اینقدر مطمئن هستید، نمی توانید از دستش بدهید. اهمیتی ندارد که او کمی گرانتر برایتان تمام شود. آن پول به هر حال یک سرمایه گذاری بود. این واقعیت که دیبالا در عرض 12 ماه ارزشش را دو برابر کرد این موضوع را ثابت می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: